Jong Management

JM - Bedrijfsbezoek Aurea Imaging + Zomerborrel

Zomerevent

Op 27 augustus verwelkomen we jullie graag bij Aurea Imaging op Campus Werkspoor in Utrecht voor de zomer barbecue en borrel!

We zullen deze avond ontspannen borrelen en lekker eten, met een rondleiding door de penthouse van Aurea Imaging door Bert en een bedrijfspresentatie van Hatch Customer Experience door Arthur.

Tot slot is er op dit event ruimte om input/feedback te geven aan het kringbestuur over hoe het gaat met onze kring. Dus heb je vragen, dingen die anders/beter kunnen of al concrete ideeën? Dit is je kans om ze te delen!

Georganiseerd door: Bert en Arthur

Over Aurea Imaging (Bert) 

Aurea Imaging is een toonaangevende leverancier van gewasintelligentie voor fruittelers, actief in de EU, Noord-Amerika, Nieuw-Zeeland en Zuid-Afrika. Door innovatieve deep learning, sensortechnologie en agronomie te combineren, maakt Aurea toepassingen met variabele doseringen in de boomgaard mogelijk, waardoor het potentieel van elke boom wordt benut. Boeren worden voortdurend geconfronteerd met diverse uitdagingen, zoals een tekort aan arbeidskrachten, stijgende inputkosten en de druk om de impact op het milieu te verminderen. Hier komt de TreeScout in beeld: het helpt boeren hun boomgaarden te optimaliseren door beheer op individueel boomniveau mogelijk te maken in plaats van op veldniveau.

Over Hatch Customer Experience (Arthur) 

Merken groeien sneller wanneer ze bestaande klanten omzetten in terugkerende inkomstenbronnen. Hatch realiseert dat in weken, niet in jaren. Groei draait niet om het één keer kopen van klanten – het gaat om het creëren van een ervaring die zo onweerstaanbaar is dat je klanten steeds terugkomen. Bij Hatch helpen we je om klanten die af en toe een aankoop doen, om te zetten in levenslange klanten die langer blijven, meer uitgeven en je groei stimuleren. Binnen 90 dagen ontvang je een gevalideerde blauwdruk die precies laat zien waar je klantervaring je geld kost en hoe specifieke verbeteringen de omzet met 20% kunnen verhogen en het klantverloop met 15% kunnen verminderen.

`